۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۸۱۰۳۱
آیت الله سعیدی:

دشمن از اقتدار انقلاب اسلامی هراس دارد| مسیر انقلاب را با اقتدار ادامه خواهیم داد

امام جمعه قم با اشاره به ایستادگی مقتدرانه ملت ایران در برابر استکبار جهانی در ۴۰ سال گذشته گفت: دشمن از مشاهده اقتدار انقلاب و نیروهای انقلابی ترس و واهمه دارد..
آیت الله سعیدی آیت الله سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد سعیدی امام جمعه قم صبح امروز در تجمع بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان این که اجتماع باشکوه بسیجیان در دل دشمنان دلهره ایجاد می کند، گفت: دشمن از مشاهده اقتدار نیروهای انقلابی ترس و واهمه دارد.

وی با بیان این که ایران سربلند در طول 4 دهه ای که از انقلاب اسلامی می گذرد به دشمن نشان داد که می تواند مستقلانه در برابر استکبارجهانی ایستادگی کند، اظهار داشت: ملت ایران بدون وابستگی به شرق و غرب اقتدار این دو بلوک را در هم شکست و به راه خود ادامه داد.

آیت الله سعیدی با اشاره به این که انقلاب اسلامی به کمک نیروهای بصیر و بسیجی خود توطئه های دشمن را خنثی کرده است، ابراز داشت: در دفاع مقدس شاهد بودیم که همه دنیا در برابر ما ایستاده بودند اما اجازه ندایم یک وجب از خاک ما جدا و یا تجزیه شود.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به عرصه جنگ نرم اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز در جنگ نرم نیز همین گونه است که نیروهای ولایی، بصیر و بسیجی با پیروی از ولایت جلوی توطئه های آمریکایی را گرفته و خواهند گرفت.

وی با بیان این که  امروز همه جهان می دانند که سخنان رییس جمهور ابله آمریکا ناپخته، سخیف و بدون حساب است، تصریح کرد: امروز آمریکا ذلیل شده است و آرزوی این را دارد که با مقامات جمهوری اسلامی دیدار و مذاکره کند، اما این جمهوری اسلامی  مقتدر و عزتمند است که درخواست های او را رد می کند.

آیت الله سعیدی با اشاره به این که بسیجیان که مظهر اقتدار نظام هستند و باید وحدت را در جامعه تقویت کنند، مطرح کرد: اگر بین در  جامعه وحدت وجود داشته باشد، دیگر دشمن نمی تواند با تحریم ها و تبلیغات رسانه ای انسجام جامعه را از میان ببرد./841/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات